e-form

آموزش استفاده از کارتابل دانشجویی در وبسایت دانشگاه مهرآستان

  1. اخبار و اطلاعیه‌ها
  2. آموزش استفاده از کارتابل دانشجویی در وبسایت دانشگاه مهرآستان

به نام خدا

به اطلاع دانشجویان گرامی می‌رساند به علت الکترونیکی شدن فرآیندهای اداری دانشگاه، فرم‌های کاغذی از روند کار حذف شده و به مرور فرم‌های الکترونیکی جایگزین آن خواهد شد. بدین ترتیب اگر نیاز به ارسال فرمی دارید، ابتدا با مراجعه به منوی فرم‌ها، اگر فرم مورد نظر به صورت الکترونیکی موجود بود، آن را تکمیل و از طریق آموزش زیر روند کاری آن را دنبال کنید.

۱. ابتدا برای مشاهده و تکمیل فرم‌ها باید با حساب کاربری خود وارد سایت شوید.

login-button

۲. سپس در صفحه باز شده شماره دانشجویی و شماره ملی خود را وارد کنید و برروی دکمه ورود کلیک کنید.

  • در صورتی که نتوانستید با شماره ملی به عنوان رمز ورود وارد شوید، در هردو کادر، شماره دانشجویی خود را وارد کنید.
  • در صورت وجود صفر در ابتدای شماره ملی، صفرها را وارد نکنید.

login-page

۳. بعد از ورود با حساب کاربری، منوی جدیدی به اسم “کارتابل” با پس‌زمینه بنفش در منوهای بالای صفحه نمایش داده خواهد شد.

cardboard

۴. این منو شامل دو زیر منوی “صندوق ورودی” و “وضعیت روندکاری” است. با استفاده از منوی صندوق ورودی، می‌توانید پیامی را که از سوی واحد مربوطه برای شما ارسال شده است (در صورت وجود)، مشاهده کنید و جهت ادامه روند کار به آن پاسخ دهید. توجه داشته باشید در صورتی که پیامی داشته باشید و به آن پاسخ ندهید، روند درخواست شما تا زمان پاسخگویی متوقف خواهد شد. با توجه به تصویر زیر، پس از بررسی نقص موجود که در پایین صفحه (نوار زمانی) توسط واحد مربوطه توضیح داده شده است، در کادر “یادداشت” متن مورد نظر را وارد کرده و برروی دکمه ثبت کلیک کنید تا روند کاری شما جریان یابد و پیام شما به واحد مربوطه ارسال گردد.

از منوی وضعیت روندکاری می‌توانید مراحل کار خود و واحدی که در حال بررسی فرم درخواست شما است را مشاهده کنید.

۵. در پایان پس از اینکه روند کاری درخواست شما تکمیل شد، پیام “تایید شده” را در جلوی درخواست خود در صفحه “وضعیت روندکاری” مشاهده خواهید کرد.

– درصورتی که سوالی دارید یا نمی‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید، با واحد فناوری اطلاعات دانشگاه تماس بگیرید.

فناوری اطلاعات دانشگاه مهرآستان

فهرست