راهنمای ثبت نام و خرید بن کارت دانشجویی ویژه نمایشگاه کتاب

باسمه تعالی

قابل توجه دانشجویان علاقهمند به دریافت بن کارت دانشجویی خرید کتاب

 شرایط ثبتنام و اخذ بن کتاب ویژه دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی به شرح ذیل میباشد:

زمان ثبت‌نام:  از ۲۸ فروردین ماه تا ساعت ۱۲ بامداد ۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ و از طریق سامانه ثبت‌نام بن‌کارت دانشجویی.

زمان توزیع بن کارت دانشجویی:

از تاریخ ۸ الی ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵ (پایان نمایشگاه) می‌باشد.

تحویل بن کارت دانشجویی:

متقاضیان پس از ثبتنام و تأیید هویت و پرداخت سهم دانشجو یا طلبه (به صورت اینترنتی یا از طریق آپ شرکت آسان‌پرداخت)، برای دریافت بن کارت می‌بایست شخصا و صرفاً به شعبه‌ای که در زمان ثبت‌نام انتخاب نموده‌اند مراجعه کرده و از مراجعه به شعب دیگر خودداری نمایند. تاکید می‌شود کارت فقط به شخص متقاضی تحویل داده می شود. دانشجویانی  که روش کارت مجازی را انتخاب می کنند نیاز به مراجعه به شعب بانک را ندارند.

مدارک لازم هنگام دریافت بن کارت دانشجویی عبارتند از:

کارت دانشجویی معتبر، کارت ملی و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه. هر دانشجو مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب می‌باشد.

 مبلغ موجود در بن کارت‌ها:

 مبلغ موجود در بن کارت‌ها ۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال است؛ که ۴۰۰،۰۰۰ ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۶۰۰،۰۰۰ ریال آن نیز توسط شخص دریافت‌کننده بن کارت دانشجویی پرداخت می‌شود.

تاریخ اعتبار بن کارت‌ها:

فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان داخل غرفه ناشران قابل استفاده است.

شماره موبایل معتبر:

هر دانشجو هنگام ثبت‌نام، صرفا مجاز به ثبت یک شماره موبایل معتبر در سامانه است، به‌ویژه این‌که مشخصات کارت خرید از طریق موبایل به وی پیامک خواهد شد. مسئولیت اشتباه در درج شماره موبایل و خسارات ناشی از آن بر عهده شخص متقاضی است.

ایمیل معتبر:

ایمیل باید حتما معتبر بوده و به صورت صحیح وارد سامانه شود. چرا که قابل ویرایش و عوض کردن نیست و برای ورود به سامانه و فراموشی رمز ورود یا دیگر اطلاعات، موردنیازاست. عواقب وارد کردن ایمیل اشتباه به عهده دانشجو است.

مشکل در ثبت‌نام:

ثبت‌نام دانشجو در سامانه در صورتی امکان‌پذیر است که شماره‌ملی و شماره دانشجویی یا طلبگی نامبرده در سامانه ثبت‌نام وجود داشته باشد. لیست تمام دانشجویان همراه شماره‌ملی و دانشجویی از وزارت علوم و دانشگاه‌ها اخذ شده است و وارد سامانه شده است. چنانچه مشخصات دانشجو یا طلبه در سامانه وجود نداشت، نمی‌تواند ثبت‌نام کند.

 

امور دانشجویی           

موسسه آموزش عالی مهرآستان

keyboard_arrow_up