آزمون کارشناسی ارشد

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون براساس سوابق تحصیلی

اطلاعیه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون آزمون براساس سوابق تحصیلی

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۹/۱۶ سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ می‌رساند، با توجه به نکات ذیل و همچنین در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، می‌توانند در پذیرش دوره مذکور ثبت‌نام و انتخاب رشته نمایند.

شرایط ثبت‌نام‌:

ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ از روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۹/۲۵ آغاز و تا روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۹/۳۰ ادامه خواهد داشت. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود.

متقاضیان ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می‌توانند در یک رشته امتحانی متقاضی ثبت‌نام شوند و حداکثر تا ۴۰ (چهل) کد رشته محل (طبق ضوابط از رشته‌‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته) را به ترتیب علاقه‌مندی در فرم انتخاب رشته درج نمایند. دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته، همزمان با شروع ثبت‌نام، در درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود.

 مراحلی که متقاضی باید برای ثبت نام اقدام کند:

۱- مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان برای خرید کارت اعتباری ثبت‌نام (سریال ۱۲ رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته.

۲- تهیه فایل عکس اسکن شده متقاضی بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته.

۳- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.

۴- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد، متقاضیان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ ۶۱۰/۰۰۰ (ششصد و ده هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام در این مرحله نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه کامل روی لینک زیر کنید:

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش بدون آزمون براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹

برای خرید کارت اعتباری و ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید:

سامانه ثبت نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون براساس سوابق تحصیلی- سال ۱۳۹۹

برای مشاهده رشته‌-گرایش‌های مقطع کارشناسی ارشد مموسسه آموزش عالی مهرآستان کلیک کنید.

برای کسب به اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره‌های ۹-۰۱۳۴۲۱۶۶۱۰۸ تماس بگیرید.

            اداره آموزش

موسسه آموزش عالی مهرآستان

keyboard_arrow_up