online-course1

سامانه کلاس الکترونیکی (Live)

با سلام و احترام؛         با تبریک سال تحصیلی جدید و آرزوی سلامتی و موفقیت به اطلاع می‌رساند در راستای اجرای تصمیمات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اتحادیه موسسات آموزش عالی کشور، کلاس‌های درسی ترم جاری به صورت الکترونیکی (غیرحضوری) و در سامانه کلاس الکترونیکی برگزار می‌گردد.

سامانه کلاس آنلاین

حضور در کلاس‌های الکترونیکی طبق برنامه درسی درج شده در سامانه آموزش در ساعات تعیین شده الزامی است و عدم مشارکت بیش از حد مجاز در هر درس، طبق مقررات آموزشی موجب حذف درس و محروم شدن از امتحان‌های درس می‌گردد.

 در صورت نیاز سوال خود را از طریق فرم تماس با دانشگاه مطرح فرمایید، اداره آموزش جهت رفع اشکالات آماده پاسخگویی می‌باشد. (شماره دانشجویی و کد ملی همراه سوال ارسال شود)

آموزش ورود به سامانه

برای ورود به کلاس مورد نظر، روی پیوند درس کلیک کرده، در قسمت نام کاربری شماره دانشجویی و  در قسمت گذرواژه کدملی را وارد نمایید، سپس روی دکمه ورود کلیک نمایید. (پیوند کلاس‌های الکترونیک در جدول زیر قرار داده شده است)

درصورتی که با وارد کردن کدملی با خطای کلمه عبور اشتباه مواجه شدید، به جای کدملی از شماره دانشجویی استفاده کنید.

ورود به کلاس الکترونیک

  • توجه به این نکته ضروری است که جهت ورود به کلاس‌های الکترونیکی، از نسخه‌های بروز شده مرورگر‌های فایرفاکس (Firefox)، کروم (Chrome)، و اُپرا (Opera) استفاده نمایید.
  • همچنین می‌توانید جهت ورود به اتاق‌ها از اپلیکیشن اندرویدی اسکای‌‌روم که از طریق لینک‌های زیر قابل دریافت است، استفاده نمایید.

دانلود از کافه بازار

دانلود از مایکت

            اداره آموزش

موسسه آموزش عالی مهرآستان

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

Instagram
Telegram
به اشتراک بگذارید:
keyboard_arrow_up