مصاحبه با نماینده ناظر سازمان سنجش آموزش کشور

به نام خدا

نماینده ناظر سازمان سنجش آموزش کشور: برگزاری کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ در حوزه‌های استان گیلان منطبق با استانداردهای سازمان سنجش آموزش کشور برگزار گردید.

مصاحبه با ناظر سازمان سنجش

محمدرضا حسنی‌خالجیری روز جمعه در گفتگویی با خبرنگاران افزود: موسسه آموزش عالی مهرآستان آستانه‌اشرفیه به عنوان یکی از مجریان برگزاری آزمون سراسری سال ۹۸ در شهرستان آستانه‌اشرفیه با رعایت استانداردهای سازمان سنجش آموزش کشور، فضای مطلوبی برای شرکت کنندگان این آزمون در طول مدت این دو روز (پنجشنبه سیزدهم و جمعه چهاردهم تیرماه) فراهم ساخت.

وی با اظهار رضایت از نحوه ورود شرکت کنندگان به سالن آزمون و همچنین نحوه خروج از سالن تصریح کرد: عوامل نظارتی، حفاظتی و پشتیبانی در طول دو روز برگزاری این آزمون از عهده وظایف محوله به خوبی برآمدند و کوچک‌ترین مشکل و خلایی در حین برگزاری آزمون مشاهده نگردید. به گفته وی نیروهای انتظامی، پلیس راهور، اورژانس، آتش‌نشانی، هلال احمر نیز با جدیت تمام در مدت برگزاری آزمون‌ها مراقب اوضاع بودند و خدمات موردنیاز را به سرعت به داوطلبان عزیز و شرکت کنندگان این آزمون ارائه نمودند.

محمدرضا حسنی خالجیری بر نقش تأثیرگذار ناظرین سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد و گفت انعکاس درست و به موقع کاستی‌های احتمالی آزمون کنکور سراسری در استان‌های مختلف به‌طور قطع از ضعف‌ها و کاستی‌ها در سال‌های آتی جلوگیری خواهد نمود.

قابل ذکر است کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ در ۵ گروه آزمایشی علوم ریاضی و انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان‌های خارجه در روزهای پنجشنبه سیزدهم و جمعه چهاردهم تیرماه سال جاری در استان گیلان و همچنین در موسسه آموزش عالی مهرآستان آستانه‌اشرفیه برگزار گردید.

موسسه آموزش عالی مهرآستان

keyboard_arrow_up