وزنه برداری قهرمانی

وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران در آسیا

قهرمانی فوق سنگین ایران در مسابقات قهرمانی وزنه برداری جوانان آسیا با مربیگری جناب آقای سیدهادی پانزوان

پیکارهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان قاره کهن روزهای ۶ تا ۱۴ مرداد در دهلی‌نو برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، وزنه برداری ایران در دسته‌های ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم قهرمانی جوانان آسیا صاحب دو مدال طلا، پنج نقره و سه برنز شد و قهرمانی فوق سنگین مسابقات هم به ایران رسید.

مسابقات وزنه‌برداری جوانان و نوجوانان قاره کهن

در دسته ۱۰۹ کیلوگرم، کوروش زارع با رکورد ۱۵۷ کیلوگرم یک‌ضرب، ۱۹۲ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۴۹ کیلوگرم نایب قهرمان آسیا شد و در یک ضرب مدال برنز و در دوضرب و مجموع مدال نقره گرفت.

حسن عمادی دیگر نماینده ایران با رکورد ۱۵۸ کیلوگرم یک‌ضرب، ۱۸۵ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۴۳ کیلوگرم چهارم آسیا شد و تنها در یک ضرب به مدال نقره رسید.

در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم، علیرضا اسفندیاری با رکورد ۱۷۷ کیلوگرم یک‌ضرب، ۲۰۷ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۸۴ کیلوگرم قهرمان فوق سنگین جوانان شد. او در یک ضرب مدال طلا و در دوضرب و مجموع مدال‌های نقره و طلا گرفت.

طاها نعمتی که در رده نوجوانان وزنه زده بود، با رکورد ۱۶۶ یکضرب، ۲۰۰ دوضرب و مجموع ۳۶۶ کیلوگرم نفر سوم جوانان آسیا شد. او در یک ضرب مدال نقره و در دوضرب و مجموع مدال برنز گرفت.

وزنه برداری جوانان آسیا

هدایت تیم ملی جوانان برعهده هادی پانزوان بود و مرتضی رضاییان و سجاد بهروزی کمک مربیان او در این مسابقات بودند.

موسسه آموزش عالی مهرآستان این افتخارآفرینی را به جناب آقای سیدهادی پانزوان فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه مهرآستان و مدرس دروس تربیت بدنی دانشگاه و خانواده محترم ایشان و هم‌چنین خانواده بزرگ مهرآستان تبریک عرض ‌می‌نماید.

موسسه آموزش عالی مهرآستان

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

Instagram
Telegram
به اشتراک بگذارید:
keyboard_arrow_up