اطلاعیه‌ تمدید مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی ارشد

باسمه تعالی

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ تمدید مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال‌ ۱۳۹۸

پیرو انتشار اطلاعیه‌ مورخ ۹۸/۰۸/۲۲ بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ داوطلبان‌ شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ می‌رساند، به منظور مساعدت با داوطلبانی که تاکنون موفق به انتخاب رشته در این مرحله نشده‌اند، مقرر گردید به آنها اجازه داده شود تا پایان روز سه‌شنبه مورخ ۹۸/۰۸/۲۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

لذا متقاضیان لازم است براساس مندرجات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۸/۲۲، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود حداکثر تا زمان تعیین شده منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام نمایند.

ضمناً داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته نموده‌اند نیز، در صورت تمایل می‌توانند نسبت به اصلاح و ویرایش اولویت‌های انتخابی خود تا تاریخ فوق‌الذکر اقدام کنند.

لازم به توضیح است مهلت انتخاب رشته برای رشته‌های مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ آزاد اسلامی نیز تا تاریخ ۹۸/۰۸/۲۸ تمدید می‌گردد؛ لذا داوطلبان لازم است به اطلاعیه‌ای که در این خصوص از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش آن دانشگاه منتشر می‌گردد، توجه نمایند.

داوطلبان می­‌توانند در تاریخ‌های اعلام شده جهت ثبت نام به آدرس: آستانه‌اشرفیه، بلوار دانشگاه، مؤسسه آموزش عالی مهرآستان مراجعه نمایند.

            اداره آموزش

موسسه آموزش عالی مهرآستان

keyboard_arrow_up